sábado, 24 de noviembre de 2007

Internet es una trampa

Vaig descobrir un mon
on la gent era molt desgraciada
la soledat las envoltaba
i a una pantalla d'ordinador
vivien enganxads

vaig comprovar el patiment
i la inconsciencia demostrada
en confiar a desconeguts
pors, feblesses i fins i tot
les fantasies mes amagades

vaig pretendre canviar
alguna d'aqueslles coses
amb estrepitós fracás


i al final, m'hi vaig veure
com une mes de la canalla
entre teclats, i pantalla
una altre presa capturada
adicció desventurada

i entre hores robades
al descans mes necessari
vaig seguir parlant amb gent
jugant amb les paraules
creient.me un angel vengador

i vaig fer mal sense voler
a tothom a qui estimava
greu errada per part meva

Ara, passat ja un cert temps
cau i net faig, o ho intento
i recordant errors pasats
m'en adono un cop mes
que tot i que acabin marxant

tornen nous personatges
a aquesta novela estranya
que t'engresca, t'encomana
i et porta cap un barranc
que no veus fins que caus

i no s pot fer res
ningu s'adona de la trampa
ni heroi, ni punyetes

Internet, es una trampa

No hay comentarios: