martes, 13 de octubre de 2015

Fa calor...i no m'adormo

Es una nit agradable, dins la foscor
no puc dormir, fa clor
i m'embarga tots els sentis
tanco els ull i imagino
la teva blanca pell nua just al costat

observo com dorms de costat
com els teus pits es mouen
amb la teva respiració
les areoles rosades, i els mugrons
tremolo per petonejarlos

pero no te vull despertar encara
segueixo mirant la teva panxeta
el melic mes bonic del mon
i mes envall la calceta que amaga
el mes delicios tresor

ara em fixo a la teva cara
els teus ulls clucs les teves pestanyes
el nas apuntant cap a mi
i un somriure ample encara dormida
et dons la volta girantme la esquena

i acaricio amb els meus dits el teu cos
no te mou, pero s'escapa un gemec dolç
que m'enerva i fa que el meu desig
aparegui amb molta força
te deixo d'acariciar per gaudir la vista

i penso que tinc sort, molta sort
per tenir tal cosa al meu costat
i gaudir del que veig i desitjo
sense cap mal de cap
torno a intentar dormirme

No hay comentarios: