miércoles, 14 de enero de 2009

Em sento mes viu

Surt el sol
como una suau caricia
la meva pell la reb
i es dibuixa un somriure
que em porta plaer.
Veig la gent
corrent depressa pel carrer
tots tenen coses a fer
i jo nomes els miro
vull saber
que hauria de fer
per ser com ells
i no se, ni com, ni perque
esta clar, soc diferent
tampoc se si millor o pitjor
pero si diferent
Camino i passejo lentament
miro parades i puestos
escolto les veus cridaneres
es dia de mercat
i els vina nena i mira
son a l'ordre del dia
després d'una estona
torno a casa
i m'ha anat molt be
sentir l'aire a la cara
i els raigs del sol calent
em sento mes viu
que no em sentia
potser així, sera millor el dia

2 comentarios:

Sara dijo...

Cat.
potser no et tant diferent, potser nomes ti sens....
I aixo es el pitjor, ja que pensas que ningu et pot entendre.....mira bè i veuras que no ets tnt raret!!!.
petons.

Catman dijo...

mirar ja miro, i si m'entenen, Sara, perque no m'ho diuen? no se si soc raret o no, pero que em sento, això si, tens raó
petons