domingo, 18 de enero de 2009

Ja no puc mes

Benvolgut fred
que m'acarones
acompanyat de la tramontana
no podries si et plau
no estar tanta estona
i migran a un lloc
on fossis mes benvindut?
No es per res
però no se si t'adones
em treus la vida
i això no em fà cap bé
Es per això
que amb humilitat
et prego, tinguis conciència
allunyat tant com puguis de mi
no et necessito, ni el glaç
ni la neu, ni la gebra matinera
ni que m'amaguis el sol
i els seus raigs tan necessaris
si et plau
vest'en lluny
molt i molt lluny
a les estepes de l'est
o al nord del valhalla
no et vull amb mi
ni ara, ni mai
i si no m'escoltes
m'anire consumint
i no crec que això
et serveixi per res
benvolgut fred
t'escriure molts poemes
i els deixare al vent
que els porti on ets
pero siusplau, marxa
ja no puc mes

2 comentarios:

Pentax dijo...

Ven a mi tierra a vivir. Estarás mucho mejor. No pasarás mucho frío, y de ser así, ya te serviré yo de estufita :-)

Catman dijo...

jajaja
no esta mal la propuesta
;)
besos