lunes, 5 de enero de 2009

Vull que es mantingui fort

Sempre he estat optimista
i he lluitat per allò que volía.
Pero tantes diferents campanyes
passen factura a la pell
i ja no em queden forces
pero gaires lluites mes.
No obstant això, no em rendeixo
segueixo endavant com pugui
per be o per malament,
intentare aconseguir el que vull
el que em fa falta i es la vida
tan important com l'aire
i que fa que el cor bategui
amb una força increible.
Si, per l'amor, perque tinc cura
del que sento i amb tanta força
mimo aquest sentiment
com si no pogues tornar a viure-ho
i es tot el que tinc present
aixi em llevi o em posi al llit
estimar es viure
un pensament porta a un altre
i sempre acaban alla mateix
la soletat, el silenci esferïdor
la foscor mes freda
intentant prendre la seva presa
però encara no es el moment
de agenollarme devant la desesperació
seguire voluntariament
cuidant aquest sentiment
vull que es mantingui fort
es la meva assegurança de vida

No hay comentarios: